UE SANTPERENCA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

LA DESPEDIDA..

Ir abajo

LA DESPEDIDA.. Empty LA DESPEDIDA..

Missatge por Admin Ds 17 Maig 2008 - 14:46

Be, avui si finalment podem jugar , si el temps ho permet, sera el meu ultim partit al municipal "Pep Aleix", sorprenentment i tot fer una tasca aceptable (segons la junta bonissima) no s'he m'ha ofert la possibilitat de continuar l'any que be, ja sigui a Segona o a Tercera, s'ha pres una decisio pero sense contar gaire amb mi que hi farem aixi es el futbol, tothom mira per un mateix i el club molt be fet a mirat pel seus interesos assegurant-se tenir lligat un nou entrenador que pugi fer una nova estructura d'equip per l'any que be, o aixi ho entenc.
He sentit veus de qui sera el nou entrenador i si es confirmen tinc la sensacio que m'han mogut la cadira, pero en fi, un dia estas en un lloc i un altre no hi ets.
Nomes agrair a l'equip l'esforç de tota la temporada i l'apoyo de la junta sobretot del president Josep Lupion i ha estat un plaer treballar amb tots vosaltres.

MOLTA SORT A TOTS I A PER L'ULTIM ESFORÇ.
SALUT I AMUNT SANTPERENCA!!!

Jose Ramon Hernandez Molina
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 109
Registration date : 30/12/2007

https://uesantperenca.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

LA DESPEDIDA.. Empty La despedida

Missatge por invitat Dt 20 Maig 2008 - 10:12

[Avui dimarts 20 de maig hem d'anar a totes, no se si podré venir a veure el partit. I pel que veig la teva tasca amb la SANT PERENCA acaba amb aquesta temporada. Moltes gràcies Jose !!!!!!!!!!!!!!!

I el que compta és l' esforç de cada dia,
compartit tenaçment amb els qui creuen
que cada gest eixampla l' esperança,
que cap dia no es perd per als qui lluiten.

Miquel Martí i Pol

invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum