UE SANTPERENCA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP?

3 participantes

Ir abajo

QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP, PER ASSOLIR LA PERMANENCIA?

QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Vote_lcap75%QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Vote_rcap 75% 
[ 3 ]
QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Vote_lcap25%QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Vote_lcap0%QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Vots Totals : 4
 
 

QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Empty QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP?

Missatge por Admin Dg 27 Abr 2008 - 22:43

Quina confiança creus que es mereix l'equip , en els seu objectiu, d'assolir la permanencia dins del grup 5 de la segona territorial?
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 109
Registration date : 30/12/2007

https://uesantperenca.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Empty CONFIANÇA MAXIMA!

Missatge por reyScorpion Dl 28 Abr 2008 - 20:59

Jo confio en l´equip i confio en que aconseguirem l´objectiu final de mantenir la categoria. Tot depen de nosaltres, de la confiança que tinguem en nosaltres mateixos i en els nostres companys. Per confiar en nosatres ens em de posar serios i dir "jo ser jugar a futbol" i si fallo una pilota no m´amago i la torno a demanar per tornar-ho a provar, sense pors, ni amb la idea de que fallaré sinó amb plena confiança de que se fer-ho i que ho farè bè, i provar-ho totes les vegades que siguin necessaries.

ÀNIMS NOIS, SABEM JUGAR A FUTBOL!!!

FORÇA SANTPERENCA!!! king
reyScorpion
reyScorpion

Nombre de missatges : 70
Registration date : 12/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Empty Re: QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP?

Missatge por mai Dt 29 Abr 2008 - 18:36

jo tinc molta confiança!!!
d'aquí al final els partits seran igualats i plens de pressió, i els equips que millor ho superin se salvaran. Crec que tenim prou gent amb experiència per poder donar tranquil·litat en els moments difícils. I hem de saber una cosa, que en tots els partits hi haurà estones que patirem, però que les hem de superar amb caràcter i esperit d'equip.
I crec sincerament que si anem al 100 % i sense nervis tenim més qualitat que la majoria d'equips que estan allà baix amb nosaltres.

I com diu el gran capità, és millor salvar-nos patint. Us imagineu com ho celebraríem???

Força Santperenca!!!

mai

Nombre de missatges : 15
Registration date : 04/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Empty Re: QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP?

Missatge por Admin Dv 2 Maig 2008 - 0:06

La meva confiança es total en l'equip!!, es real que en el transcurs de la lliga s'han donat certes facilitats als rivals pero es grup collonut que durant tota la temporada ha treballat per poder superar o reduir aquestes facilitats, crec que tot i haver passat algunes decepcions mai hem perdut la confiança en superar-les i estic convençut que aixins sera d'aqui al final per lo tant LA CONFIANÇA A TOPE
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 109
Registration date : 30/12/2007

https://uesantperenca.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP? Empty Re: QUINA CONFIANÇA TENS EN L'EQUIP?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum