UE SANTPERENCA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP?

2 participantes

Ir abajo

QUAN CREIEU QUEHAESTAT MES FORT L'EQUIP?

QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Vote_lcap0%QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Vote_lcap0%QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Vote_lcap100%QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Vote_rcap 100% 
[ 3 ]
QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Vote_lcap0%QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Vots Totals : 3
 
 
Sondeo cerrado

QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Empty QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP?

Missatge por Admin Dt 1 Abr 2008 - 23:53

Hem jugat 26 jornades, quan creieu que l'equip com a tal ha estat mes fort? . Penseu que s'han de tenir en compte les lesions,els anims, el calendari...
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 109
Registration date : 30/12/2007

https://uesantperenca.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

QUAN CREIEU QUE HA ESTA MES FORT L'EQUIP? Empty Ara no podem fallar.

Missatge por reyScorpion Dc 2 Abr 2008 - 22:16

Ara l´equip està molt bè. En quant a compromis i a treball durant la setmana, crec que durant tot el que portem de lliga hem estat molt bè. Si que hi han hagut alts i baixos, és normal, hi han lesionats que desestabilitzen l´equip, hi han ratxes de partits amb equips molt forts i que hem perdut que fan baixar els ànims, peró en general em mantingut una bona linea ascendent. Jo dic que és ara quant estem més bè perque ÉS ARA L´HORA DE LA VERITAT, els partits desicius, els moments clau. Si més no és ARA quant em d´INTENTAR estar més bè, més units, més concentrats, més compromesos, més sacrificats...
S´ha D´INTENTAR ESTAR BE per aconseguir l´objectiu final. AMUNT SANTPERENCA!!!! king
reyScorpion
reyScorpion

Nombre de missatges : 70
Registration date : 12/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum